Tagi

, , , , , , , , ,


Jednymi z moich pierwszych prac jakie wykonałam techniką decoupage byłby bransoletki.

Chociaż długo żadnych bransoletek nie robiłam to ostatnio narodziło mi się w głowie kilka pomysłów i może już niedługo będę mogła pochwalić się jakimś nowym projektem ;) Póki co prezentuje Wam dwie bransoletki, które wykonałam w celu powiększenia swojej szkatułki z biżuterią. bransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humorbransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humorbransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humorW tej natomiast wykorzystałam wzór komiksu zaczerpnięty ze strony komixs.pl  Wzór zrobił furorę wśród znajomych wiec mam nadzieje że i Wam się spodoba ;)

bransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humor

bransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humor

Oto historyjka z bransoletki:

bransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humorbransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humorbransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humorbransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humor

bransoletka decoupage hand made ręcznie robiona drewniana różowa niebieska komiks czarno biała śmieszna humor

