Jakiś czas temu „wędrując” po facebooku trafiłam na coś ciekawego.. A mianowicie znalazłam miejsce gdzie zaglądają ludzie którzy uwielbiają Harrego Pottera.  Dokładnie 12 lat temu w Polsce trafiła na półki księgarni pierwsza część Harrego – ale ten czas szybko mija…

Pamiętam doskonale czasy kiedy cały dzień ustawiałam pod kątem czytania książek Harrego – szkoła, dom, rano wieczór.. wszędzie czytałam wszystkie części.. Przez długi czas fascynowały mnie te historie ale później ta wielka gorączka coraz bardziej ustępowała. Do momentu kiedy nie trafiłam na społeczność „są ludzie i parapety ale żeby się do HAGWARTU nie dostać” trochę zapomniałam o tej książce – z myślą że teraz wszyscy kochają Edwarda I Harry poszedł w odstawkę. Niesamowicie miło się wraca do czasów dzieciństwa i wraca do historii tej książki właśnie na „są ludzie i parapety..” ;) I to właśnie dla nich powstało te pudełko, z myślą o tych którzy wierzą w magię Harrego Pottera..

harry potter decoupage pudełko galaxy szkatułka blog na zamówienie hand made insygnia śmierciiharry potter decoupage pudełko galaxy szkatułka blog na zamówienie hand made insygnia śmierci

Drewniane pudełko ręcznie malowane na wzór Galaxy wraz z motywem Harrego Pottera – Harry, Hermiona i Ron. Całość ozdabia także szklaly kamyczek z symbolem Insygnii Śmierci. Biała góra kontarstowo zestawione z gwiezdnym dołem idealnie się komponuje. W środku napis mojego ulubionego miejsca o tematyce ksiązki Harrego Pottera..

harry potter decoupage pudełko galaxy szkatułka blog na zamówienie hand made insygnia śmierciharry potter decoupage pudełko galaxy szkatułka blog na zamówienie hand made insygnia śmierciharry potter decoupage pudełko galaxy szkatułka blog na zamówienie hand made insygnia śmierciharry potter decoupage pudełko galaxy szkatułka blog na zamówienie hand made insygnia śmierci

Jeśli uwielbiasz tą magię Pottera musisz mieć takie pudełko na swoim biurku. Każde zamówione pudełko to możliwość wybrania swojego wzoru – może masz jakieś własne ulubione zdjęcia. Także środek to napis na zamówienie – nie ma ograniczenia znaków ;)

Cena:  79 zł

(wraz z przesyłką)

Zapraszam wszystkich serdecznie do składania zamówień na adres meilowy : deqper@gmail.com

Dla każdego fana na fecebooku zawsze gwarantowana zniżka -10 zł ! Zapraszam do siebie na facebooka https://www.facebook.com/Deqper  oraz w magiczne miejsce są ludzie i parapety, ale żeby się do HOGWARTU nie dostać..

GALERIA

