Nie śledzę obecnych trendów w modzie ale nawet ja zauważyłam na ulicy czy to na blogach modowych modę na rozjaśniane bądź farbowane ubrania. Na początku podchodziłam to tego sceptycznie ale teraz uważam ze to świetny pomysł na odświeżenie swojej szafy. Przeszukałam sieci i znalazłam kilka bardzo ładnych realizacji znalazłam, które napewno przyczynią się do zakupu wybielacza i ozdobienia kilku przestarzałych już ciuchów, bądź poszukam czego oryginalnego w SH. Jak zrobić wzór ombre?

Wystarczy nam wybielacz np. Ace (koszt ok 5-6 zł za 0,5l). Dobrym dodatkiem jest też końcówka spryskiwacza do okien która w ciekawy sposób „wykropkuje” nam wzór wybielacza.

Sposobów na rozjaśnienie jest wiele- zamoczenie ciuchów w misce z wybielaczem, owinięcie ciuchów sznurkiem bądź gumkami i zamoczeniem w wybielaczu, bądź właśnie spryskanie w kilku miejscach. Wszystko zależy od efektu jaki chcemy uzyskać. Należy jednak pamiętać żeby pomiędzy ubranie włożyć folie jeśli nie chcemy aby wzór był identyczy po dwóch stronach ubrania. No i dobrze zabezpieczyć podłogę bądź miejsce gdzie bawimy się wybielaczem ;)

W zależności jak farbowana jest tkanina wybielacz rozjaśni materiał do innej barwy i dzięki temu możemy uzyskać naprawdę ciekawe kolory ;) Zachęcam Was do własnych eksperymentów ;)

