Decoupage to dziedzina w której do tej pory przede wszystkim tworzyłam swoje prace. Ale od kilku tygodniu moje zainetresowania krążą wokół słodkości. Jak to kobieta na wiecznej diecie, zakazany owoc lepiej smakuje ;)

Pierwszy Tort kupiony nie w cukierni a właśnie ręcznej roboty pochodził od Oli. Dziewczyny która nie tylko kocha słodkości ale swoje umiejętności pokazuje tez w modelinowych cudach. Pierwszy tort był prezentem dla kolegi na wieczór kawalerski, a kolejny to chociażby urodzinowy tort mojego mężczyzny z okazji urodzin. Torty Aleksandry:

Cukiernictwo to bardzo odległa dla mnie galaktyka, ale ponieważ uwielbiam wyzwania i ja zrobiłam swoj własny tort. Największym wyzwaniem było zrobienie własnej masy cukrowej, ale w sieci jest mnóstwo przepisów na jej wykonanie więc na podstawie jedno z nich powstał mój pierwszy tort.

Tort był prezentem dla rodziców na rocznice ślubu, od ich córki. wyszedł tak:

Nie był cukierniczym arcydziełem ale sie spodobał, smakował. Ale ocenę pozostawiam Was.

Kolejna zabawa to już były babeczki dekorowane barwiona masa budyniowa i dekoracjami z masy lukrowej. Później jeszcze tort z samolotem i tort w kwiatuszki na urodziny babci :

Zdjęcia nie sa rewelacyjne bo robione aparatem telefonu ale narazie to poczatki, niedługo mam nadzieję pochwale się jakiś cukierniczym dziełem.

Ale skoro już jesteśmy w temacie słodkich inspiracji, kilka zdjęć które może i Was zaintryguja i sami też osłodzicie sobie dzień ;)

 

 

