Tagi

, , , , , , ,


Za kilka dni kolejne święto – Dzień Chłopaka. Dla mnie te święto to taki odpowiednik Dnia kobiet.  Pomimo że podobno jest także Święto Mężczyzny ;) Dla mnie 30 września to nie jednak święto wagi Wielkanocy czy bożego Narodzenia, dlatego wychodzę z założenia że w kwestii prezentów , o ile chcemy je wręczać, powinno to być coś skromnego i symbolicznego.

Ale co zatem kupić? Można kubek, koszulkę spinki do mankietów, szachy, płytę, ksiazkę, weekend w spa, masaż, skok na spadochronie… Ograniczaja nas właściwie tylko fundusze.

Kiedyś prezentem od mnie był na przykład duży słoik Nutelli ze srebrna łyżeczka w czerwonym pudełku. Jestem natomiast bardziej zwolennikiem ręcznie wykonanych prezentów, zwłaszcza na takie okazje ;)

Pomysł który chcę Wam pokazać wykorzystałam chyba na nasza któraś rocznicę. Nie mam niestety zdjęć własnego wykonani, ale dzięki uprzejmności jednej z blogerek zaprezentuje Wam jej zdjęcia.

Pomysłem sa kupony. Treści jakie wnich umieścicie zależa tylko od Waszej wyobraźni. Ale mogę Wam zagwarantować na własnym przykładzie, że napewno wywołaja uśmiech i sprawia frajdę.. wszystko zależy na co wypiszecie kupony.. ;D

Pomysłem sa kupony. Treści jakie wnich umieścicie zależa tylko od Waszej wyobraźni. Ale mogę Wam zagwarantować na własnym przykładzie, że napewno wywołaja uśmiech i sprawia frajdę.. wszystko zależy na co wypiszecie kupony.. ;D

Jeśli nie kupony to może ktoś pokusi się o takie dzieło:

