Tagi

, , ,


Od ostatniego wpisu minęły już prawie 2 tygodnie. Ale mam wytłumaczenie – pisze pracę inżynierską.  Pisze i piszę i jakoś nie potrafię skończyć.  Zazdroszczę tym, którzy nie mają tego problemu – „na ostatni moment”, choroba na która ja niestety cierpię i zawsze wszystko na ostatni dzwonek robię. Oczywiście przy pisaniu pracy robię wszystko inne, tylko nie to co trzeba – sprzątam, realizuje zamówienia na pudełka, doniczki… byle tylko nie zabrać się do pracy. Aaa i jeszcze gram w jakieś bezsensowne gry na facebooku i zdobywam kolejne levele na FarmVille, chociaż wiem że to tylko pożeracz czasu. Mam wrażenie, że „internet”  przeczytałam cały – oczywiście tylko nie w temacie mojej pracy ;)

No a skoro już mowa o tym to znalazłam cudowne zdjęcia, robione w technice kinografiki.  W takich zdjęciach jeden element jest ruchomy co dodaje życia, chociaż czasami są dla mnie troche przerażające ;)

train-repeat-429 anna-429 cab-window-429 chelsea-hotel-4429 coco-balcony-429 coco-desk-429 coco-projector-429 cr-429 hot-dog-429 louboutin-medallion-429 louboutin-sparkle-1-429 newspaper-man-429 newspaper-subway-429 nyfw-claps-429

źródło: cinemagraphs.com

