Tagi

, ,


A kto powiedział że drabina to tylko do malowania i remontów?

Dziś obroniłam pracę i jako inżynier logistyki  (sorry musiałam się pochwalić!) wie, że w tzw. logistyce zwrotnej – czyli tzw. śmieci dla wszystkich, najważniejszym priorytetem jest ponowne użycie.

Zawsze dziedzina logistyki jaką jest ekologistka mnie przyciągała co widać w moim blogu. Uwielbiam wnętrza, dekoracje i wszystko z tym związane co połączyło się w pewnym momencie z moimi studiami.

Nie mam dużej frajdy z kupowania gotowych dekoracji – to właśnie własne wykonanie dodaje im wartości. Niesamowita satysfakcja że mamy coś własnoręcznego i zawsze będziemy pamiętać te chwile kiedy je wykonywaliśmy. Ja czasem pamiętam jaki serial akurat oglądałam w TV malując jakieś pudełeczko. Tak np. chustecznik który stoi w salonie kojarzy mi się z serialem „Spartakus” – i może dlatego tak bardzo go lubię.. ;)

I tak wracając do początku mojej myśli – drabina może być doskonałym meblem. Proste rozwiązania często zaskakują ciekawym efektem końcowym. A nieco zużyta drabina doda charakteru każdemu wnętrzu. Można ją wykorzystać w salonie, sypialni, kuchni, łazience czy na balkonie. Sprawdzi się we wnętrzach industrialnych, rustykalnych, skandynawskich oraz vintage. A co można z niej zrobić?

Pomysłowe aranżacje z drabiny

źródło: houzz.com, easyliving.co.uk, poetichome.com, revistadecorarmaispormenos.com.br

 

Pomysłowe aranżacje z drabiny

żródło: old-recycled-l,258foxlow.com, thethriftynest.com, revistacasaejardim.globo.com, 258foxlow.com

 

Pomysłowe aranżacje z drabiny

źródło: sfgirlbybay.com, agentbauer.com, mariesmaison.com, .lushome.com

 

Pomysłowe aranżacje z drabiny

źródło: birchandbird.com, tumlr.com, geri-diyhomedecoration.blogspot.com, smart-retailer.com

Pomysłowe aranżacje z drabiny

źródło: myhomelifemag.wordpress.com, shelterness.com, indulgy.com, blog.stylizimo.com

Pomysłowe aranżacje z drabiny

źródło: shelterness.com, a-touch-of-luxe.blogspot.com, littleemmaenglishhome.blogspot.com, a-touch-of-luxe.blogspot.com

 

Pomysłowe aranżacje z drabiny

źródło: easyliving.co.uk, easyliving.co.uk, indulgy.com, apartmenttherapy.com

 
Pomysłowe aranżacje z drabiny 
Pomysłowe aranżacje z drabiny

źródło: juxtapost.com, inspiredbycharm.com, houzz.com

źródło: http://www.we-dwoje.pl

