Tagi

, , , , , ,


Bardzo często mam problem z kupieniem prezentu.

Ostatnio  przed urodzinami mojego mężczyzny zapytałam

JA: Co chcesz dostać na prezent?

ON: Ziemię, aby wybudować na niej dom.

No to dostałam wyzwanie ! Ale marzenia są po to by je realizować ;)

Dlatego poniżej moja propozycja spełnienia życzenia co do takiego prezentu. Mam nadzieję że kiedyś i Wy z niego skorzystacie :)

Aby spełnić takie życzenie, niekoniecznie musimy mieć w banku 200 tys zł. Wystarczy zaledwie 30 zł…

POTRZEBUJEMY:

– formę do pieczenia ciast (najbardziej pożądana ta w kształcie serce – w TESCO ok. 30 zł)883a3776ce817e60625e87a3a5e1d30e

LUBSAPHIR-Forma-do-pieczenia-tortu-rozkladana-serce-21931-big

– kawałek trawnika z ogródka (bądź możemy samodzielnie zasadzić trawę ale czas jej wyrośnięcia to ok. miesiąca)7447677-zielony-trawa-pokazuja--ce-korzenie

– drukarka

– WYOBRAŹNIA!

Możemy kupić też gotową doniczkę z trawą ozdobną:

kwiatkibratki.pl

kwiatkibratki.pl (cena: 19 zł)

Kiedy już mamy gotową doniczkę z trawą, jak to bywa przy własności ziemii – drukujemy AKT NOTARIALNY.

aktWZÓR .doc

Zaskoczenie w oczach Solenizanta gwarantowane!

Pamiętajcie że kreatywne prezenty, zwłaszcza te ręcznie wykonane, zawsze najbardziej cieszą ;)

