Tagi

, ,


W sklepach co prawda od groma papierów do pakowania, wstążek, kokardek i wszelkich cudów do pakowania prezentów.

Ja jednak mam odwiecznie  z tym problem bo staram się kreatywnie podejść do tematu.. no i tutaj pojawia się problem. Jak zapakować w prosty i w miarę tani sposób prezent.

Ostatnim prezentem urodzinowym była książką, a jej zapakowanie to było dla mnie ogromne wyzwanie. Zepsułam kilka rolek papierów, kilka wstążek, papierowych kwiatków – i nic mi się nie podobało.

Jednak w ostatnim momencie trafiłam na banalny ale urokliwy sposób. Mam wrażenie, że opakowanie bardziej zachwyciło niż prezent… ;)

POTRZEBUJEMY:

  • arkusz papieru (szary albo biały – ja użyłam papieru do pieczenia)
  • czarny mazak
  • kawałeczki kolorowego papieru (mogą być resztki papieru do pakowania, wycinki z gazet czy papier kolorowy dla dzieciaków)

Wykonanie w 3 prostych krokach:

Stap-12

Owijamy prezent w papier.Stap-22

Naklejamy 3 paseczki kolorowego papieru.

Stap-32

  Mazakiem piszemy – życzenia, świeczki i patere.

Prezent zapakowany!

źródło: http://www.nooha.nl

