Tagi

, , ,


Uwielbiam świąteczny nastrój. Kojarzy mi się z rodziną, ciepłym domem i blaskiem świec. Zbliżający się grudzień to dla mnie czas kiedy myślę już o planach na wigilię, święta czy też prezenty pod choinkę.

W tym roku na rodzinnej wigilii postanowiliśmy wspólnie, że nie będziemy kupować sobie wzajemnie prezentów ale zorganizujemy zbiórkę produktów dla potrzebujących – aby innej rodzinie stworzyć lepsze święta. Dla mnie pomysł jest cudowny, bo święta to czas który zbliża ludzi do siebie, to też często czas kiedy otwieramy nasze serducha szerzej dla innych ;)

Ponieważ mama przygotowuje wigilię jak co roku dla całej rodziny, postanowiliśmy się jej odwdzięczyć choć małym upominkiem.

Tak powstał pomysł przygotowania kalendarza na kolejny rok ze wspólnymi zdjęciami  rodzinnymi. Zaangażowanie rodziny do zebrania zdjęć było cudowną zabawą i przywołało wiele wspomnień ;) Z całego serca polecam Wam wspólne przeglądanie zdjęć – nawet bez określonego celu. Niesamowita atmosfera powrotu do wspomnień i cudownych chwil rodzinnych udziela się wszystkim. Co więcej można zawsze wysłuchać nowych i ciekawych historii z życia członków naszej rodziny. Szczególnie jeśli mamy stare zdjęcia i babcia czy też mama, może nam wiele opowiedzieć o naszych przodkach. Ja dowiedziałam się kilka bardzo ciekawych historii i tajemnic rodzinnych.. Może i w waszej rodzinie jest jeszcze jakaś tajemnica do odkrycia ;)

Alte Fotos, altes Fotoalbum

Kiedy już zebraliśmy zdjęcia przyszedł czas na wykonanie kalendarza. Długo przeglądałam oferty firm wykonujących fotokalendarze – wybór jest ogromny. Zależało nam na dobrej jakości,  relatywnie niskiej cenie oraz łatwości wykonania kalendarza – aby jego przygotowanie nie było bardzo skomplikowane.  Zdecydowaliśmy się na Pixbook. Nie miałam pojęcia, że fotokalendarz można kupić za 20 zł !

Pixbook zachwycił mnie nie tylko ceną, ale także kreatorem który jest bardzo intuicyjny i daje wiele możliwości.

pix1

Tak wygląda panel kreatora, gdzie może wybrać własne zdjęcia a także dodawać własne święta, które zaznaczą się na naszym kalendarzu ;)

pix2

Można także wybrać jeden z wielu szablonów kalendarza – poprzez wzory dla dzieci, z motywami kwiatowymi czy też tematyczne.

pix3

okraglusie_asd33d

Składanie zamówień także jest przejrzyste i czytelne ;)

pix4

W tak oto prosty sposób stworzyłam i zamówiłam nasz rodzinny kalendarz. Teraz pozostało już tylko oczekiwanie na przesyłkę.  swój kalendarz zamówiłam i teraz oczekuje na zamówienie. Na pewno pochwalę się Wam jak wygląda efekt końcowy.

Ponieważ za przesyłkę płaci się tylko raz, zdecydowałam się także na kalendarz dla pozostałych członków rodziny ;) Oj będzie miła niespodzianka :)

