Tagi

, , , ,


Kilka dni temu już wspominałam Wam o fotokalendarzu, który zamówiłam w Pixbook.logoKalendarz ma być prezentem świątecznym dla mamy od całej rodziny. Chcieliśmy podarować coś co będzie się kojarzyło z rodziną i pozytywnymi wspomnieniami. A co bardziej może obrazować rodzinę jak nie jej zdjęcia?

Kalendarz zamówiłam w ubiegły wtorek -a gotowy dotarł do mnie kurierem w czwartek !

Ale co będę Wam dużo opowiadać – sami zobaczcie jaki jest końcowy efekt mojego kalendarza :)

blog15

blog23

blog

blog22

blog21

blog11

blog10

blog9

blog6

blog4

blog20

Piękny prezent prawda?

Wy też możecie zrobić swoim bliskim taką miłą niespodziankę. Ja tymczasem mam do rozdanie dla Was 2 kalendarze wraz z przesyłką oraz 5 bonów zniżkowych -20%.

Zapraszam na profil facebooka gdzie trwa konkurs.

Baner konkursowy

