Tagi

, , ,


Szycie na maszynie pokochał bardzo szybko.

Kilka filmów na youtube z „przepisem” na uszycie prostych powłoczek na poduszki zaowocowały maszyną w domu.

Nigdy nie byłam na żadnym kursie szycia czy tez nie skończyłam szkoły krawieckiej – ale w dobie internetu to żaden problem. Kilka blogów, filmików i zapis do forum osób kochających szycie to spora dawka wiedzy. Małymi krokami maszyna i jej obsługa nie była już czarną magią a sama przyjemnością.

Początkowo szyłam dla siebie – poszewki, zasłonki do kuchni czy też pierwsza spódniczka z koła.

Teraz mam całe regały pełne kolorowej bawełny i teczki pełne wykrojów.

Szycie ubrań nie było moim celem od początku – chciałam szyć dla dzieci. Jako dorosła kobietka kochająca róż wiedziałam że dzieci to idealny odbiorca moich produktów.

W wieku bliskim 30 różowy i turkusowy kolor ubrań i dodatków to nie jest najlepszy pomysł – a dzieciaki kochają pastelowe kolory.

Dlatego swoje produkty kieruję dla nich ;)

sowa2a-1024x961 sowa7a owieczka2a

 

Na początku moje przytulanki trafiały w ręce przyjaciół i znajomych ale z czasem zainteresowanie było coraz większe więc zdecydowałam się na sklepik internetowy.

Kolejnym krokiem był udział w Kiermaszach i Jarmarkach.

Teraz czuję się cudowanie że moje DEQszaki są w rękach wielu maluchów i codziennie z nimi zasypiają bądź bawią się w domu. Cudownie !

razempiesek deqper1

 

A jeśli Wy chcecie także mieć swojego DEQszaka to zapraszam do kontaktu bądź do sklepiku internetowego :)

deqper pl2